MESAJ VIRAL PRIN SMS DE SARBATORI

Marketingul viral implica un inalt grad de creativitate in realizarea campaniei precum si o buna cunoastere a psihologiei cumparatorului.

Ca in orice alt domeniu de activitate, marketingul viral poate functiona sau nu, poate avea un impact puternic, sau dimpotriva poate avea efecte dezastruoase in cazul in care nu sunt respectate anumite reguli.

Am primit azi unul din mesajele virale pe care le "aruncă" marketerii de la companiile de telefonie mobilă în timpul sărbătorilor. Nimic nou legat de campaniile finalului de an care îmbogăţesc conturile furnizorilor GSM taxând "distracţia" şi "moda".

Noutatea provine din conţinutul mesajului:

Eu si tu am terminat pt totdeauna, pana aici a fost, am aflat ce ai spus si ce ai facut, nu mai pot sa ma prefac k nu stiu nimic, nu-ti permit sa zici toate aceste lucruri! De la tine nu m-as fi asteptat niciodata. Eu am avut incredere in tine si ce am obtinut cu asta? Ce te duci si spui in gura mare k Mos Craciun nu exista?

Trimite mai departe si sperie-ti prietenii!


În loc de urări şi cuvinte "dulci", anul acesta se pare că este anul mesajelor tip farsă ...



Ai alte exemple de mesaje virale?

Niciun comentariu: