DEZVOLTA-TI CAPACITATILE FINANCIARE


De multă vreme sunt membru al "Dezvoltă-ţi capacităţile financiare" şi cred că a venit momentul să mulţumesc lui Horia, fondatorului acestui grup.

Totul a început când am decoperit jocul CASHFLOW, varianta electronică, creat de Robert Kiyosaki.

După ce am "mâncat bătaie pe pâine" de la calculator, roadele învăţămintelor trase au început să se vadă şi am început să ies din rat race din ce în ce mai des şi în cele din urmă să câştig.

A fost extraordinar. Am început să învăţ despre investiţii, să ascult audio book-uri şi să aplic în viaţa reală cele învăţate. Astfel, am reuşit să mă opresc din săpat.
Săpam cu sârg la propria-mi groapă financiară. :) Dar m-am oprit!

Printr-o singură mişcare financiară simplă, am astupat groapa săpată şi am început să construiesc o bază solidă pentru viitoarele investiţii.

Când am realizat ce lecţii valoroase am învăţat, am început să promovez ideile şi să-mi extind cunoştinţele. Dar curând m-am lovit de bariera limbajului.
Oamenii cu care discutam nu aveau acelaşi limbaj. Nu ştiau ce înseamnă:
mortgage, cashflow deal, capital gain deal, down payment, cashflow şi multe altele, care eu le consideram "obligatorii".

Curând am ajuns să caut oameni asemănători, cu care să pot discuta despre investiţii, fără să fiu nevoit să traduc mereu ceea ce spun. Astfel am ajuns în grupul "Dezvoltă-ţi capacităţile financiare" şi ulterior la club, unde se ţineau întâlnirile live, pentru o partidă de CASHFLOW.

De curând am descoperit şi alţi oameni care vorbesc un limbaj aparte: AFACEREZA.

Jocurile de CASHFLOW live, precum şi întâlnirile de la club au însemnat foarte mult pentru mine şi pentru experienţa mea de investitor.
Am distins diferenţa majoră între a juca singur şi a juca "în gaşcă", dintre a investi singur şi a investi "în gaşcă", dintre a aplica mereu aceleaşi reguli, pentru că altfel nu se poate şi a inventa noi reguli, a modela condiţiile realităţii.

A fost distractiv şi educaţional în acelaşi timp!

Mulţumesc Horia pentru această oportunitate!

Cine se-aseamănă se-adună!

Niciun comentariu: