IN PRAG DE SARBATORI ...

În prag de sărbători, dacă dai un search pe Google după "credite de sărbători" iată ce obţii:



Piaţa creditelor abundă în oferte care mai de care mai "îmbietoare" în această perioadă, iar majoritatea românilor le iau ca porcii; iau credite şi fac cumpărături sentimentale.

Ce sunt porcii?

Porcii intră în supermarket cu gândul să cumpere pâine şi se trezesc că ies cu căruţul plin şi cardul de credit GOL.
In acest fel cheltuie atat bani cat si timp, pentru ca nu stiu ca in era tehnologiei se poate cumpara pe interent si in Romania!

Cateva exemple:





Elanko.ro - Imaginea noastra o creati dumneavoastra!

Aceştia sunt porcii începători.


Există apoi porci avansaţi, care gândesc:

În sfărşit pot să-mi permit o maşină tare ca a vecinului.
Cum dreaq a făcut că e doar un amărât de zugrav?
Dar are un 4x4.
În sfârşit! Acum cu creditele astea de sărbători ... îmi pot permite şi eu!
Că doar o dată e Crăciunul şi Revelionul!
Şi în plus ... eu sunt mai "tare" decât un zugrav!


Acestia apeleaza la credite pentru achiziţia unei maşini "bengoase", pentru care plătesc ani de zile...

Porcii absolvenţi sunt preferatii aligatorilor imobiliari, despre care am scris aici.

Rezumând ... piaţa conţine trei tipologii:
- taurul;
- ursul;
- porcul.

Dacă taurii fac bani în piaţă când aceasta urcă, iar urşi când coboară ... porcii sunt cei care sunt măcelăriţi! (de obicei de Crăciun)

Dacă taurii şi urşii FAC bani ... porcii sunt cei care FUCK bani!
În special de sărbători.

Te regăseşti mai sus, sau ai acumulat suficienta educatie financiara?

Ai cunoştinţe porci?

Niciun comentariu: