Kiyosaki si investitiile imobiliare

Trebuie să recunosc că aproape tot ceea ce ştiu despre investiţiile imobiliare am învăţat jucând jocul Cashflow şi ascultând învăţăturile lui Robert Kiyosaki.

Pentru că sunt un practician înrăit şi nu cred nimic până nu verific, am verificat tot ceea ce a afirmat R.Kiyosaki. Spre surprinderea mea, într-o lume în care eram foarte obişnuit cu minciuna, am descoperit că ceea ce spunea, în special despre investiţiile imobiliare, era perfect adevărat. Multe lucruri nu le ştiam deoarece se refereau la investiţii imobiliare prin firma şi nu ca persoană fizică, asa cum mulţi sunt obişnuiţi.

Lecţia cea mai importantă din punctul meu de vedere, se referă la avantajele investiţiilor în imobliare. Spre deosebire de alte investiţii, imobiliarele aduc 4 tipuri de profit. Da! Aşa este! În cazul imobiliarelor, profitul se compune din următoarele:
1. chiria
2. deprecierea
3. aprecierea
4. evitarea taxelor prin reinvestirea profitului

Primele 3 puncte sunt LMC (La Mintea Cocosului).
Pentru punctul 4, întrebaţi orice contabil care are habar de investiţii imobiliare.

Mai mult: studiaţi secretele prin care Robert Kiyosaki şi soţia sa au cumparat proprietati imobiliare, acestea devenind în scurt timp activele lor pentru totdeauna:


Niciun comentariu: